شباب مصر بيتك على الإنترنت
ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), D2eabf5b4e
ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), D2eabf5b4e
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يا قهلا يا قهلا وربنا واحشنا يا زائر متغيبش تانى بقى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Super Crazy
عضو له مستقبل
Super Crazy

ذكر عدد الرسائل : 396
البلد : أم الدنيا
العمل/الترفيه : طالب علي ماتفرج
المزاج : أحسن منك
نقاط التمييز : 0

ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), Empty
مُساهمةموضوع: ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),   ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 5:28 am

كل يوم نسمع موضوع اللى عاوز يعرف شخصيته يجاوب على الاسئلة دى
بتحب الحمار اكتر ولا الكلب ؟ مممممممم الكلب
خلاص تبقى انت يا سيدى بتحب تنام كتير صح
ممممم ايوة بجب انام كتير برافو عليك انتا بجد عبقرى ربنا يخليك لينا وتفضل تضحك علينا
لا يبنى و لا يهمك دانتم زباين سقع
ياعم الحاج ماهى مصر كلها بتحب تنام كتير ومفيش مخلوق على وجه الارض مبينامش يعنى عاتى مجبتش الديب من راسه

ما علينا يقوم الريس دايحطلك خمسين ستين سؤال ويقولك ياللا جاوب عشان تعرف شخصيتك (احنا بقى ) هييييييييه
واسئلة مالهاش اى علاقة بالعقل ولا الدين ولا حد ممكن يصدقها هتقولولى علم نفس واجتماع دا علم فااااشل

هو يعنى احسن من علم ربنا يعنى لو واحد مريض نفسيا وراح لدكتور نفسانى هوا هيقدر يعالجه لا طبعا لان المرض دا مالهوش دوا يتشرب دا بالعكس ممكن يقوله حاجة تزود مرضه اكتر وتجيبله امراض جسمانية

دا غير ان اللى بيحط الاسئلة دى عمره ما هيصدمك وهوا بينقل الاجابات من مجلة ميكى ايوة والله مجلة ميكى بتاعت الاطفال هى اللى بتنزل الكلام دا (للاطفال) وتقولك تعالى اتعرف على شخصيتك لعب عيال يعنى وعيال فرحانة

هتقولولى لأأأأأأأ سيجموند فرويد واكرم فريد ودا علم لازم نحترمه وهو ولا علم ولا يحزنون والاطباء النفسيين اكتر ناس مرضاء نفسيا ليييه ؟ عشان هما اكتر ناس دارسين العلم المتخلف دا

دا غير المثالية فى الاجابة على الاسئلة يعنى مثلا انتا بتحب ايه
المفروض يقول بحب بابا بحب ماما بحب البطاطس
لا دا يقولك انا بحب الموبايل بتاعى اصل انا عندى موبايل n 190 بيتصل لو حده ربنا يخليهولك يا سيدى ما علينا

يا جماعة الكلام دا كله فارغ لأ ودا بيبقى استبطان بأسئلة يعنى
تعالى بقى للى يقولك تاريخ ميلادك يعرفك شخصيتك نفسى افهم ايه العلاقة هوا عشان احمد زويل اتولد فى شهر 9 يبقى دا شهر العباقرة
ولا اللى يقولك شخصيتك من ودانك ولا لون عينيك ولا شعرك يا سلاااام ولا البيبسى ههههههههه اللى بيشرب ميرندا يبقى شخصيته قوية يا حبيبى يبنى يا حلاوتك وانتا بتتقرطس
الموضوع دا نهايته كدا احنا بيضحك علينا والكلام دا كله فارغ مالوش اى علاقة بالشخصية وخسارة اننا نضيع فى وقتنا لو هنقول تسلية يعنى ويا ريت وقتنا بس داحنا كمان بنكفر بالله !!

.............................. .............................. ....................
.....
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم

من أتى عرافا فسأله عن شيء لم تقبل له صلاة أربعين ليلة

الراوي: بعض أزواجه صلى الله عليه وسلم - خلاصة الدرجة: صحيح - المحدث: مسلم - المصدر: المسند الصحيح - الصفحة أو الرقم: 2230

طبعا اى واحد بيعمل موضوع من دا فهو عراف مجرد انك تساله للتسلية من غير ما تصدقه لا يقبل صلاة لك اربعين يوم

طاب ولو صدقته !!!

من أتى عرافا أو كاهنا يصدق بما يقول فقد كـفـر بما نزل على محمد صلى الله عليه وسلم

الراوي: أبو هريرة - خلاصة الدرجة: صحيح - المحدث: محمد جار الله الصعدي - المصدر: النوافح العطرة - الصفحة أو الرقم: 345

والابراج بالذات وحظك اليوم لو هتقراها للتسلية اربعين يوم صلاتك متتقبلش ولو صدقتها بقيت كافر والعياذ بالله ولازم تتشاهد تانى عشان ترجع للاسلام

ياريت الوقت دا نقرا فيه قرأن ولا نصلى بدل لعب العيال عاوزين نكبر عقلنا بقى من الكلام الفارغ دا وانا مستعد اجادل اى واحد هييجى يقولى دا علم دا لو قدر يجادل بعد ما القضية اتحسمت بالقران والسنة
معلش طولت عليكم
hesho
عضو له مستقبل
hesho

ذكر عدد الرسائل : 216
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),   ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 26, 2008 12:47 pm

على فكرة يا ميروو
أنا معاك فى كل الكلام بس مش فى موضوع علم النفس دة
أنا أعتقد إن هو مش أى كلام
القيصر
عاشق شباب مصر

ذكر عدد الرسائل : 2261
البلد : أم الدنيا
العمل/الترفيه : الرسم_المنتديات_البرامج والإلكترونيات
المزاج : مخنوق

مُساهمةموضوع: رد: ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),   ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 27, 2008 8:45 am

يا عيني علي الكلام الكبيير دا يا ميرو

موضوع مفيد جدا لينا

مشكور
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),   ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 30, 2008 9:57 am

Mad Mad Exclamation Mad Mad Exclamation
لمسة حنين
عضو بقى مننا
لمسة حنين

انثى عدد الرسائل : 1351

مُساهمةموضوع: رد: ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),   ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 31, 2008 7:13 am

تسلم يدك موضوع تحفه
وكلامك صح في حكاية العراف والأبراج الي دحين طالعين بيها في كل مكان
الله يهديهم ويصلح حال الأمة يارب
مشكور على الموضوع
دمت بود
أمير الحب
عضو مستجد

ذكر عدد الرسائل : 14
البلد : العاشر

مُساهمةموضوع: رد: ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),   ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا), I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 31, 2008 8:20 am

تسلم على هذا الموضوع
أحنا بجد كنا محتاجينه

ياللا يا ولاد اللى عاوز يعرف شخصيته (احنا بيتضحك علينا),
صفحة 1 من اصل 1