شباب مصر بيتك على الإنترنت
ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم D2eabf5b4e
ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم D2eabf5b4e
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يا قهلا يا قهلا وربنا واحشنا يا زائر متغيبش تانى بقى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
لمسة حنين
عضو بقى مننا
لمسة حنين

انثى عدد الرسائل : 1351
نقاط التمييز : 0

ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم Empty
مُساهمةموضوع: ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم   ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 20, 2009 12:22 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] 1/ مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

2/ مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

3/ مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

4/ [size=12]مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

5/ واحد ماشى ورا وحدة قالها الحلوة وراها مشوار قالتلة لا وراها حمار [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

6/ مره واحد فتح الباب وقعد يصرخ بيقول حماتى هترمى نفسها من الشباك قالولو وانت زعلان ليه قالهم الشباك مش راضى يتفتح [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

7/ مره واحد شرب قهوه الكراسى وقفت فى زوره [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

8/ اتنين صحاب واحد قال للتاني اعلمك الرزالة وتعلمني الرخامة ؟؟ قاللوا ماشي راح صاحبه قال هي دي الرزالة وجاب التليفون وطلب رقم غلط وقال هشام موجود ؟ قالوا له الرقم غلط طلب تاني هشام موجود ؟ قالوا الرقم غلط وكرر كده كذا مرة وقال هي دي الرزاله راح صاحبه قالله هات التليفون وطلب نفس الرقم وقال انا هشام حد سال عليا ؟؟؟؟؟ وهي دي الرخامه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

9/ مره واحد دخل السينما ملقاش فيها الا واحد بس قعد وراه وقال له ونبى اتاخر شويه علشان اشوف [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

10/ مره واحد أهبل قال والله العظيم ما هنام الا اما اخلص اللبانه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
hesho
عضو له مستقبل
hesho

ذكر عدد الرسائل : 216
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم   ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم I_icon_minitimeالخميس يناير 22, 2009 6:08 am

لأبجد روعة
NO WAY
عضو له مستقبل
NO WAY

ذكر عدد الرسائل : 371
البلد : In..love..Nightmare!!!!

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم   ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم I_icon_minitimeالخميس يناير 22, 2009 8:03 am

ايه ايه ده الجمال ده

ههههههههههههههه

حلوين يا لمسه

تسلم ايدك
lord_axe
عضو بيشق طريقه
lord_axe

ذكر عدد الرسائل : 143
البلد : الحب الجميل

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم   ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم I_icon_minitimeالخميس يناير 22, 2009 3:30 pm

هههههههههههههههههههههههههه
روعة يا لمسة

ههههههههههههه رووووووووعه لاتفوتكم
صفحة 1 من اصل 1